Radyo Frekans Terapi Uygulamasi Lovest Estetik

Radyo Frekans (RF) Uygulaması Nedir?

Yaklaşık 70 yıldır uygulanan bir teknoloji olan radyo frekans tedavisi, derinin gerginliğini sağlayan kolajen liflerinin uyarılmasını ve yenilenmesini destekleyen bir ısı tedavisidir.

Cildin sıkılaşmasını, küçük çaptaki kırışıklıkların giderilmesini, gergin bir cilt yapısının oluşmasını sağlarken bölgesel olarak incelme ve kan dolaşımının iyileşmesini destekler.

Yüz, basen, kol, bacak, bel, karın ve boyunda uygulama yapılabilmektedir.

Radyo Frekans Uygulaması Nasıl Çalışır ve Ne Sağlar?

Radyo Frekans Uygulamaları ile derine ve cilt yüzeyine ısı verilir. Bu zarar vermeyecek düzeyde bir ısıdır ve bu ısı ile cilde elastikiyet sağlayan kolajen ve elastin üretimi artmakta ve aktif hale gelmektedir. Uzayan çizgiler bu aktif hale gelen elastin ve kolajen lifleri ile kısalmakta derin olan kırışıklar da daha yüzeyselleşmektedir.

Yani bu uygulama ile uygulama yapılan bölge günden güne daha sıkı, daha gergin ve daha pürüzsüz bir hal almaktadır.

Radyo Frekans Uygulaması İle İlgili Dikkat Etmeniz Gerekenler

• Radyo Frekans Uygulaması için uzmanın çıkardığı program doğrultusunda seanslar gerçekleştirilmelidir.
    • Yapılacak Seans sayısı cilt yapınıza ve beklentilerinize bağlı olarak uzman tarafından belirlenmektedir.
    • Radyo frekans uygulaması hemen sonuç veren bir uygulama değildir. Uzun sürede etkili sonuçları görünen bir uygulamadır.
    • Uygulama yaptırdığınızda kolajen üretimini azaltmamak için aşırı güneşlenmekten kaçınılmalıdır.
    • Cilt yapınıza göre haftada 1 yada 2 gün uygulama yapılarak gerçekleştirilmektedir.
    • Önerilen cilt bakım ürünleri ve nemlendiriciler ile iyileşme süreci desteklenebilir.